Salam JIHAD..

Selamat datang ke Blog Syu'aa'ulbashirah..

Moga anda semua sentiasa di bawah lembayung rahmat ALLAh..

Moga anda semua mendapat sedikit manfaat daripada entri yang tersiar di dalam blog ana ini.. (",)

KEMAAFAN DI PINTA

Assalamualaikum buat pembaca-pembaca blog saya.. Selawat dan salam buat junjungan besar Baginda Rasulullah S.A.W.. Saya sangat2x berterima kasih dan bersyukur kehadrat ILAHI ALLAH S.W.T kerana masih lagi memberi saya kesempatan untuk menulis dan berbicara di blog yang sudah sekian lama senyap tanpa berita saya utuskan.. Syukran YA RABB.. Sebelum pena laju di taip izinkan saya untuk memohon maaf sekali lagi kerana tidak mengupdate blog yang bagi saya amat penting dalam hidup saya. Sebenarnya ada beberapa perkara setahun yang lalu sebab saya tidak memperbaharu penulisan mahupun luahan hati di blog saya ini. Biarlah ALLAH sahaja yang tahu apa masalah yang saya hadapi. Terima kasih kepada teman-teman, kawan-kawan dan sahabat-sahabat yang tidak putus-putus mendoakan saya. TERIMA KASIH saya ucapkan.
Sesungguhnya kita hanya mampu merancang, segalanya ALLAH yang tentukan samada perancangan kita baik atau pun tidak. Hanya Redha dan tawakal pada-NYA. Kesebukkan bukan alasan dan penyebab untuk saya berikan pada kalian. Itu tidak adil kan...??? Jadi saya mohon maaf sekali lagi kepada pembaca blog saya khususnya. InsyaAllah saya akan sedaya upaya berusaha untuk menceriakan semula blog SYU'AA'ULBASHIRAH seperti dulu @ ceria seperti saya. Mohon untuk saya tutup bicara sementara waktu.Saya akan bawa berita,cerita,isu atau sebagainya kepada kalian,InsyaAllah. Semoga kita akan bersua lagi dimasa yang berlainan dan hari yang berlainan. Kepada pembaca blog SYU'AA'ULBASHIRAH jaga diri, jaga kesihatan, jaga masa, dan jaga makan minum ye. Salam sayang dari saya untuk semua pembaca blog SYU'AA'ULBASHIRAH <3<3<3

0 ulasan

Post a Comment