Salam JIHAD..

Selamat datang ke Blog Syu'aa'ulbashirah..

Moga anda semua sentiasa di bawah lembayung rahmat ALLAh..

Moga anda semua mendapat sedikit manfaat daripada entri yang tersiar di dalam blog ana ini.. (",)

Hari Raya Korban



Assalamualaikum,Salam Satu Malaysia Dan Salam AidilAdhah.

Alhamdulillah kita masih lagi diberi nafas yang percuma lagi,oleh pencipta kita yang MAHA AGUNG lagi MAHA BIJAKSANA,(ALLAH S.W.T)..Sesungguhnya ALLAH MAHA PEMURAH lagi MAHA PENYAYANG..kita hanya perlu menggunakan pernafasan ini dengan sebaik mungkin, I/ALLAH...mudah-mudahan..

Disini aku ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA KORBAN kepada KELUARGA TERSAYANG, ADINDAKU DI ISKANDARIAH (I MISS YOU),SAHABAT-SAHABAT,TEMAN-TEMAN DAN KAWAN-KAWAN..Alhamdulillah Hari Raya Korban pada kali ini jatuh pada hari jumaat...banyak-banyaklah kita bermuhasabah..selagi pintu taubat masih ALLAH buka jangan kita amik endah tidak endah..

Disamping itu juga, aku ingin memohon ampun dan maaf kepada mereka yang mengenali diri ini, yang banyak salah dan silap..jutaan kemaafan aku pinta kepada sahabat-sahabat seperjuangan aku..semoga ukhuwah kita hingga akhir hayat.."BUAT KERJA"..hehehehe...

Akhir kalam jangan lupa bawak kuih raya,ketupat,lemang,ayam goreng,rendang kerang dan banyak lagilah..jangan lupa kami di VISTA ni tau..

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHAH BUAT SELURUH UMAT ISLAM DI DUNIA
....'BUAT KERJA'.......

0 ulasan

Post a Comment