Salam JIHAD..

Selamat datang ke Blog Syu'aa'ulbashirah..

Moga anda semua sentiasa di bawah lembayung rahmat ALLAh..

Moga anda semua mendapat sedikit manfaat daripada entri yang tersiar di dalam blog ana ini.. (",)

UGUTAN YANG DI TERIMA BALASUBRAMANIAM

Bismillahirrahmanirrahim. Setinggi-tinggi kesyukuran dirafa’kan kepada Allah s.w.t Rabbul Izzati tuhan semesta alam. Selawat dan salam buat junjungan mulia Rasulullah s.a.w, para sahabat, keluarga dan para pengikut Banginda.

Terima kasih buat pengunjung blog radixtempesport.blogspot.com kerana masih lagi sudi membaca atikel-atikel yang tidak berapa gempak berbanding dengan blog-blog yang ada.Alhamdulillah, dengan limpah kurnia-Nya tangan ini masih di beri untuk menaip atikel yang terbaru…terima kasih ALLAH..sesungguh-Nya Kau Maha Penyayang lagi Maha Pemurah..

Sebelum ini aku menaip atikel tentang DASYATNYA u-m-n-o memfitnah ulamak kita Tok Guru Nik Abdul Aziz. Rata-rata masyarakat telah pun tahu akan berita ini.. Beliau digeruni dan di hormati oleh masyarakat baik yang Islam mahupun bukan Islam. Baik,untuk atikel kali ini aku bukan ingin bercerita @ mengkhabarkan tentang isu itu, tapi atikel aku kali ini adalah berkenaan Perdana Menteri Malaysia kita..SIAPA DIA????? Tak asing lagi Najib Bin tun razak.. Aku pun lupa najib ni perdana menteri yang ke berapa..tak palah, itu tak penting..Yang penting dekat sini adalah apa yang beliau dah lakukan pada Negara Malaysia..

APA YANG NAJIB DAH BUAT??????

Baik…, kalau kita tahu siapa-siapa yang membuat kesalahan di Negara Malaysia akan di kenakan hukuman. Baik hukuman mati, hukuman bayaran @ hukuman penjara. Sebelum di hukum, pesalah akan di dakwa terlebih dahulu. Tapi lain pulak yang terjadi pada orang-orang kenamaan kaum kerabat najib ni. Pada tarikh 8-15 disember 2009 akhbar SUARA KEADILAN dalam tajuk “Najib Remehkan Balasubramaniam, Dalam Kes Altantuya”. Siapa bala ni pembaca???adakah beliau sedara najib??adakah beliau kabinet dalam umno??? Bala ini adalah seorang anggota polis. Kalau khir Toyo boleh diambil tindakan dalam isu rasuah kenapa tidak najib dan kaum kerabat dalam kes Altantuya. Kalau di sebabkan politik jauh sekali. Bala bukan pembangkang. Bala hanya memperjuangkan haknya.INI ADALAH KES JENAYAH yang membabitkan membunuh.bukan sekadar membunuh tetapi mengembom manusia..pergh!!!!!dasyat sungguh najib.. Adakah najib melakukan jenayah membunuh ini berseorangan??? Tidak mungkin beliau dapat melakukannya, pasti ada yang menolong beliau.SIAPA YANG MEMBANTU NAJIB dalam memudahkan kerja membunuh ni.. lain tak bukan isteri beliau Rosmah dibantu pula oleh adik beliau Mohammed Nazim dan Deepak. Kan mudah tu bila ramai-ramai membantu.

SIAPA DEEPAK????

1- Deepak adalah seorang Pengarah sebuah syarikat permaidan
2- Mempunyai hubungan rapat dengan isteri PM
3- Mengugut bala supaya menarik semula akuan bersumpah terhadap kes pembunuhan Altantuya terhadap Najib
4- Member rasuah kepada bala


Beberapa ulasan bala kepada pemberita, dalam temu bualnya bersama wartawan:-

- “ Saya hairan Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kabinet boleh senyap walaupun ia membabitkan Perdana Menteri”

- “ Sudah sampai masanya Tan Sri Muhyiddin Yassin dan anggota Kabinet yang lain membuat komen dan memperbetulkan keadaan dengan mengulas dan mencabar semua dakwaan dimahkamah.

- “ Kalau betul najib tidak bersalah, beliau seharusnya menafikan dakwaan itu dengan mencabar polis menyiasatnya dan mengambil tindakan mahkamah terhadap Balasubramaniam seperti mengemukakan saman”

Masyarakat sekarang bukan tidak tahu siapa najib dan rosmah ni. Semua tahu mereka ini adalah penjahanam keamanan Negara. Banyak lagi yang mereka dah buat di belakang rakyat-rakyat. Jika rakyat Malaysia ni di bai’ah pasti tidak takut dan gerun untuk memecahkan segala tindak tanduk najib dan rosmah. Tapi sayangnya rakyat Malaysia terpaksa buat-buat sayang pada PM kita. Nak hidup kenalah pandai bodek..” bapak borek, anak rintik”.. sampai bila kita nak mereka memimpin Negara, kalau sikap dan perangai yang ditunjukkan kepada rakyat Malaysia tidak melambangkan pemimpin yang islam kehendaki. Slogan 1 Malaysia di agung-agungkan, tapi definisi 1 Malaysia tak dapat nak di terangkan. Adakah maksud 1 malaysia itu seseorang yang berugama islam boleh berkhawin dengan agama kristian, yang duduk dalam satu rumah. Ish!!!aku tak faham sungguh Najib ni,apa yang dia nak sebenarnya. Kalau sekadar pangkat dan jawatan yang mengsyokkan, baik piker baliklah. Seorang PM tugasnya adalah menjaga masyarakat di bawahnya..bukan memporak-perandakan manusia.

Kalau tadi kita tahu siapa DEEPAK..sekarang aku nak bagitau pula dalang di sebalik kes jenayah Altantuya..JUARA KEDUA BAPAK RASUAH JATUH KEPADA MOHAMED NAZIM BIN TUN RAZAK. Siapa bapak juara PERTAMA rasuah??? Tak kan korang tak tahu..ha! cari sendiri. Nazim seorang ayah yang tidak bertanggungjawab terhadap keluarganya. KENAPA PULAK???? Bila jadi perangai buruk dilakukan anak-anak akan ikut. Itu satu kelakuan yang tak baik. Seorang bapa @ suami kena tunjukkan perangai baik, baru wujud keluarga bahagia.. Aku yakin isteri nazim juga dalam keadaan ketakuan dan tidak tenteram. Dan anak-anak nazim pula dihantui pelbagai persoalan dan ejekan kawan-kawan disekolah.. ini bukan kes kecik..kalau dah masuk akhbar-akhbar pasti seluruh dunia tahu dan baca.. BERSABARLAH WAHAI AHLI KELUARGA NAZIM..

KESALAHAN JUARA KEDUA BAPAK RASUAH, MOHAMED NAZIM BIN TUN RAZAK YANG DILAKUKAN:-

- Menawarkan wang sejumlah RM5 juta bagi mendorong Balasubramaniam menarik balik akuan bersumpah beliau yang bertarikh 1 JULAI 2008.

- Mengugut keselamatan keluarga Balasubramaniam sekiranya beliau tidak menurut arahan kedua-dua individu itu.

- Penglibatan ASP Suresh Kumar yang membawa Balasubramaniam ke sebuah restoran di Rawang untuk bertemu Deepak dan adik peniaga itu, Dinesh.

- Penglibatan ‘perisik tentera’ yang mengawasi rumah Balasubramaniam seperti dimaklumkan oleh Deepak.

- Memaksa Balasubramaniam menandatangani akuan bersumpah (kedua ) yang telah disedikan walaupun kandungannya diragui.

- Menyerahkan wang hamper RM750,000 kepada Balasubramaniam sepanjang kehilangan beliau (di luar negara) dan RM500,00 Rupee yang dimasukkan ke akuan bank anak penyiasat itu untuk perbelanjaan Sekolah.

- Memegang passport Balasubramaniam selama lima bulan untuk memastikan beliau tidak kembali ke Malaysia sehingga Najib dilantik menjadi perdana menteri keparat.

- Secara berterusan mengganggu kehidupan Balasubramaniam melalui ASP Suresh.

Manusia zaman sekarang nakkan apa-apa boleh dapat kalau ada duit..semuanya di beli dengan duit..Manusia pun sanggup di beli demi kepentingan peribadi. Kalau dah hidup dalam kehidupan haram sepanjang hayatnya kalau tak bertaubat memang haram. Anak-anak bini pun makan duit haram. Kalau dah salah melakukan kes jenayah membunuh ni mengaku jelah..dari di seksa di akhirat lagi dasyat..sekurang-kurangnya dah kena hukuman dunia meringankan hukuman diakhirat. Kalau nak kumpul dosa untuk dibawa dihadapan ALLAH S.W.T silakan..sesungguhnya beringatlah AZAB ALLAH.S.W.T SANGATLAH DASYAT berbanding hukuman di dunia.

Ayuh!!!masyarakat semua kita perlu memikirkan siapa yang layak duduk di kerusi sebagai PERDANA MENTERI. Kalau tun Abdullah bin Badawi boleh menjadi PM pada masa yang singkat kenapa najib tidak boleh..Jadi fikir-fikirkan…

RINTIHAN SEORANG PEMIMPIN ISLAM

“ Aku telah diangkat untuk menguruskan kepentingan umat MUHAMMAD, RASULULLAH S.A.W. Maka orang-orang yang kelaparan, orang-orang sakit yang disia-siakan, orang-orang bawahan yang berpakaian compang-camping, orang-orang yang tertindas dan teraniaya, orang-orang asing serta tawanan perang, dan orang-orang tua yang tidak larat lagi bekerja. Dan aku tahu bahawa ALLAH S.W.T akan menyoalku tentang mereka itu semua. Maka aku khuatir andainya aku tidak dapat menjawabnya. Itulah sebabnya aku menangis..”
KHALIFAH UMAR IBNU ABDUL AZIZ

0 ulasan

Post a Comment