Salam JIHAD..

Selamat datang ke Blog Syu'aa'ulbashirah..

Moga anda semua sentiasa di bawah lembayung rahmat ALLAh..

Moga anda semua mendapat sedikit manfaat daripada entri yang tersiar di dalam blog ana ini.. (",)

PERCUTIAN YANG MENYERONOKKAN

16 haribulan aku ke kedah atas urusan seri paduka...(seri paduka lah sangat..)

sampai juga aku ke kedah..setelah penat duduk dalam bas..fuhh di ufuq mentari di langit suasana tika fajar menginsing..langit yang indah subahanallah..





suasana sepanjang perjalanan ke rumah awatif..sawah yang terbentang indah oleh pencipta-NYA..



















inilah tempat-tempat yang aku pi shooping..hehehe..maklumlah dah kerja ni nk beli apa pun ikut suka..tapi berpada jugak..nanti parents aku cek kat bank kalau duit tinggal sikit..masak aku..kalau korang pi kedah mesti datang temapt ni tau..


















kalau dah pi kedah ni perkara yang paling penting orang cari adalah RFC..apalagi aku pun pi lah makan RFC..memang sedap sesedap rasalah..yela..makanan yang sebersih dari riba' kan..toyyibah lagi tu memang tenang je makan..sedap korang..mailah kita pakat2x makan RFC..tinggalkan terus KFC..hahahaha..















sedih rasanya nak tinggalkan kedah..macam mana aku rasadulu nak tinggalkan kelantan tika aku belajar di sana...memang payah..memang xboleh hilang dan lupa..

xperlah setiap pertemuan ada perpisahan..xper kedah nanti aku datang lagi na...tunggu kedatangan kali kedua aku na...












time2x nak bertolak balik ni macam2x permandangan aku sempat ambil..walaupun xsempat nak pi, atlist aku dapat tangkap jugak...









1 ulasan

  1. Muhammad Syahmi  

    Masya-Allah cantiknya pemandangan...

Post a Comment